tisdag 22 maj 2007

Sol och Värme


Blev väldigt inspirerad idag då jag var in på en blogg http://mrarboc.wordpress.com/ och läste att han startat säsongens träning i Rapport. Ska vara på min kära sambo så vi kan åka ut någon dag i helgen. För tyvär så jobbar han ju eftermiddag i veckan och slutar kl. 23.00. Jag som har känt att min motivation för att börja tävla i bruks eller lydnad helt försvunnit. Men tydligen har den bara varit vilande heheheheheh. För nu känner jag sug mer än någonsin, ska försöka ta mig i kragen och åka ut i spårskogen och rapportskogen och träna. Ja sen även lydnaden måste nog ta och följa med J eller min svärmor och träna med dom för att få lite inspiration och ja även lite hjälp det behöver man alltid.

Men sen är det ju det här med att dygnet har för få timmar. Jag jobbar, hem och göra middag, åka ut till draghundarna, ev städa, diska mm när jag kommer hem. Ja sen är det kväll och bara hoppa in i duschen och sen i säng. Så vete gudarna när jag ska hinna med. Som det är nu hinner jag inte ens slå igång tv:n på kvällarna. Men det kanske lugnar ner sig då valparna är utflugna ur boet för dom tar ju sin tid också på kvällarna. Ska ju hinna städa upp det dom rivit ut på altan under dagen samt städa bort "behoven" dom gjort där ute.

Inga kommentarer: