söndag 13 maj 2007

Helgen

Har haft en slöar helg, har kännt mig så trött och sliten efter veckan som varit. Sen hade vi hockey kväll på lördagen, väldigt trevligt.

Denna bild är resultat efter dagens fotografering. Det är inte det lättaste. För att få en bra bild måste man ha dom i famn då dom springer omkring som galningar, sen törs man bara släppa ut ett par stycken åt gången på gården och inte alla sju på en och samma gång.

Sen har det även varit klo klippning av valparna men det gick jätte bra. Förutom lilla Arwen hon är den vildaste i gänget och kan inte vara still.
Ja nästa helg är dom leverans klara och då åker nån valp i alla fall. Ärligt talat blir det lite skönt då dom är så vild nu. Men lite sorgligt vet jag ju att det blir också när den dagen väl kommer. Sen blir det att åka iväg till Luleå och Boden, ska följa med min sambo på Graderings läger. Se hur hans elever fixar sin gradering. Även våran vän S som vi brukar bo hos då vi är i Boden ska gradera. Det får man inte missa, jag måste erkänna att jag tycker det är skoj att sitta och titta speciellt då det är gradering - spännande värre :-)

Inga kommentarer: