söndag 27 maj 2007

Morsdag



Igår var det ju morsdag - var ner till min mamma med en liten present och fikade vi var även till min svärmor och grattade henne på morsdag och fikade igen :-)

Sen var även min uppfödare till Tarzan förbi och hälsade på, vi var och gick med hundarna i skogen en sväng så dom fick busa och springa av sig lite. Hade med mig en av valparna Izor vilket han tyckte var spännande att få följa med. Jag fick ju naturligtvis bära honom bit vis också. Han är då inte rädd för vatten utan sprang gladeligen i alla vatten pölar han hittade, han även hoppa ner i ett dike och badade. Skulle ju komma en valpköpare och hämta en valp i lördags men dom dök aldrig upp och hörde inte av sig heller - väldigt märkligt. Ändå hade jag pratat med dom i torsdags och då bestämmde vi att dom skulle komma på lördag.

I morgon har vi födelsedags kalas igen Alexander fyller 15 år och håller på ta förarbevis för EU-moppe så uppkörningen gör han på onsdag. Sen på torsdag åker vi till Glv och hämtar hans moppe som han får i present.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Sara!
Försöker att lämna en kommentar i din blogg igen, jag misslyckades sist... Kommer ni til Gällivare idag? Isåfall kan vi träna lite agility, om ni har tid och lust..?

/Maria