måndag 21 maj 2007

Helgen

Har i helgen varit till Piteå och levererat en av valparna, hon kommer att få det riktigt bra där. Sen har hon ju fått 3 katt kompisar:-) Hon tyckte dom var stora och såg farliga ut så hon höll sig lite på avstånd.
Gjorde ett försök att skrämma iväg en av katterna som satt precis i dörröppning till köket och Troll ville gå ut i hallen men inte tordes gå förbi. Då ställde hon sig och morrade och skällde åt katten men den brydde sig inte ett dugg / lyfte inte ens på ögonbrynet hahahahahha.

Sen drog vi vidare till Luleå och hämtade upp David som varit på träningsläger, sen for vi till Boden till Stefan och Ann-Helene. Jag och A-H gjorde oss redo för att gå ut på party och Matilda stannade med David och Stefan dom var och åt kina mat, Stefan var helt förstummad över hur mycket Matilda kan äta.

På söndag morgon var det bara att kliva upp då skulle vi till Luleå igen, då var det gradering. Några av D:s elever skulle gradera och även S. Jag tycker det är rätt skoj att vara och kolla på just gradering lite spännande. Fast får väl se hur spännande jag tycker det är då D ska gradera. Jag lär säkert vara mer nervös än vad han är:-))))) Sen att se honom bli påpucklad vet jag inte heller om det är så skoj, fast jag VET att han kommer att kriga tillbaka allt vad han kan och orkar och nog kommer dom som går in och ska möta honom få det tungt, men i alla fall 20 ronder ska han gå och det är inte lite.

Inga kommentarer: