torsdag 10 maj 2007

Snö & Regn

Idag känner jag mig verkligen off, less att det snöar NU snart mitten av maj. Det är ju nu sommaren ska ha sin början.
Har är det mycket att göra på jobbet och följer med en massa gnäll och då är det inte bara från våra kunder utan från våran "intern häxa". Har även haft jäkligt mycket hemma. Så nu känns det skönt med helg snart som det känns nu ska jag inte göra NÅTT. Bara ta det lugnt och njuta av ledighet kanske rackla runt lite. Men jag vet ju hur jag är, blir lätt rastlös så nog blir det väl alltid man börjar städa på gården eller liknande.

Lite avis är jag på min mamma som varit i Linköping hos mina morbröder, där har dom minsann sommar. Det grönskar och blommar och varit fint väder utom en dag då det gick åska. Mamma höll på dåna av när jag berättade att det snöat i går och idag :-)))))

Inga kommentarer: