måndag 14 maj 2007


Oj oj oj, har suttit och kollat igenom gammla bilder:-))))) Lite nostalgisk blir man.
Det var under den här tiden jag träffade min sambo, när jag lurade med honom ut och dra lite med hundar och spark. Vi hade faktiskt riktigt roligt och många skratt blev det, speciellt då han fick ta Ufo ( schäfern ) han är nämligen helt galen i att dra och FORT går det:-)
Sen det roligast av allt var ju då vi lyckades hemlighålla vårat förhållande första tiden för att sedan släppa "bomben" under en middag hemma hos mig. Där hans bror E och våran kompis J skulle deltaga. Deras min var helt obetalbar att se HAHHAHAHAH. Nästan lite små sur att vi inte sagt något speciellt då vi träffades alla varje dag, jobbade på samma ställe under den här tiden. Dom kunde inte fatta hur dom kunnat bli så grund lurad och att dom inte märkt något.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi måste nästan ta upp den gamla traditionen med "spark-drag" när vintern kommer. Visst är det roligt med "vanligt drag" men det är ju inte samma sak riktigt... vi kan hålla på med båda varianterna tycker jag...

/D

Anonym sa...

Jag blev först stensur för att jag inte började misstänka något förrän på middagen. Det var lite konstiga blickar där - men som sagt så började jag bara misstänka då - jag påstår inte att jag förstod!

Sedan blev jag glad när jag insåg att jag faktikt var en av de första som fick VETA! Och jag kommer ihåg när bilden togs. Gomorron yxskaft! Du tog ju även ut mig med Ufo efter det tillfället, NU förstår jag varför det var så viktigt att åka förbi jobbet och hälsa på "honom". Men du som kan det här borde få prova på A i ett snöre. Ufo var en barnlek trots att jag då var total nybörjare...

Anonym sa...

Ja visst kan det vara kul att få smyga med sina hemligheter ett tag :)) Det är nästan alltid så att syskonen är värst nyfiken, eller hur?! /Syster Yster

SE sa...

Hehhehe inte så skoj att måsta vara den som är NYFIKEN. Roligare att göra andra nyfiken.

Ja du megaernst visst kommer jag ihåg det, även varför vi forförbi jobbet det hade jag och din bror redan kommit överens om att jag skulle göra:-) Skulle jag överhuvudtaget tänka tanken att låna din hund så skulle det vara om jag for med spark eller släde men INTE på skidor.