lördag 26 maj 2007

Ja som sagt jag och D var ut på party igår och fruktansvärt roligt var det. Men idag känner man sig lite trött. Fast har ändå idag på förmiddagen varit ute och gått med syrran i det fina vädret, sen var jag och D iväg och tittade lite på agillity tävling då uppfödaren till våran hund var med och tävlade och det gick jätte bra för dom. Sen for vi hem och tog tag i diverse saker här hemma, bla så städade jag bilen och D började frakta bort kvistar mm från häcken vi har klippt ner.
Har precis legat i ett bad och det var SÅ skönt, så nu ska jag krypa upp i soffan och mysa lite.

Fick höra ett tråkigt besked om en kompis som dessutom är en fd arbets kollega till mig att hennes sambo har avlidit, skulle fylla 30 år om bara ett par veckor. Så himmla tragiskt och så fort livet kan ändras. Tänker på henne.

Inga kommentarer: