torsdag 5 juli 2007

Kanske inte den mest perfekta bild så här mitt i sommaren:-)

Nu börjar ju min semester på måndag och 4 veckor frammåt. Jag och min sambo
"Senpai D" (han skulle bli väldigt lycklig om han såg att jag skrev så heheheh) har semester samtidigt och alla veckor. Nu kommer det en tjej i morgon som ska sköta om draghundarna i ett par veckor. Har satt upp namnskyltar på alla dörrar till hundgårdarna så hon vet vad dom heter lite jobbigt att lära sig 30 st hundnamn bara så där på en gång:-)
Sen blir det att visa vad som ska göras, lite info om hundarna och vad hon bör tänka på osv. Men nu blir jag ju hemma första dagarna så jag kan vara till hjälp och ge henne introduktion. Men det ska nog gå bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gah! Nu blir jag ju sugen på att koppla in min dogg i ett spann och köra en runda ;)