tisdag 26 juni 2007

Jävla väder

Fy vad deppigt med regn och rusk och det som har varit så fint väder i helgen. Gud så skönt det ska bli med semester, känns att det behövs nu. Har varit en stressig period och känns som att problem bara hopar sig. Ska bli skönt att åka bort i helgen och få rensa tankarna och bara ha skoj, tror man behöver det för att sedan ORKA ta tag i vardan och allt som hör där till.

Åker till Boden till ett par bekanta och hälsa på, det är Boden festivalen så det blir väl att gå ut och kika lite på fredag. Jag och A-H brukar ha rätt skoj tillsammans. Sen har jag blivit erbjuden att jobba på lördag kväll, ska vara något brölopp och dom behöver folk som serverar och att jag sen står i baren (bartender) som jag brukar göra ibland. Men har inte bestämmt hur jag ska göra för jag har inte fått höra om lön, tid osv. Verkar som dom tror att jag mer än gärna ställer upp ideellt och jobbar bara för att det är så himmal "roligt" hmmmmmm. Då kan dom ju fortsätta drömma säjer bara jag ........................

Inga kommentarer: